2ちゃんねる ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50    

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

和久田麻由子 Part68【産休直前】

958 :名無しさんといっしょ:2022/10/19(水) 22:20:10.38 ID:OEv8BFlI.net
This is a serious violation of human rights by spreading rumors.
I request >>956 arrest and prosecution based on the investigation by the U.S. Department of Justice or the FBI.

And I would also like you to investigate Japan Broadcasting Corporation's (NHK) privacy protection practices.
I believe that there is a strong possibility that serious violations will emerge, perhaps worthy of U.S. government sanctions or dismantling of the organization.
Like this person's various offensive inquisitiveness of me, There had been too many unnatural movements in my personal life till now.

色々作り話や風説の流布をしないで欲しいんだけど
俺はアメリカ政府政権や連邦議会に恥じるような行動は一切していない
あれはお優しいBiden大統領の俺への、adviceも含まれていたのかねえ

総じて日本政府が全部悪いんだろ 欧州のように日本国内でアメリカ法に則った亡命申請を支援する弁護士やNPOの活動を事実上阻害するような、専制主義国家や独裁国家のような
内政を行なってきたことも、一部の国民に甚大な国家犯罪にも値するgenocideや大量虐殺、迫害に近い失政を起こしてきたことも

300億ドルの接収と、神南の敷地の確保はほぼ確実なのかもしれん アメリカ政府政権や連邦議会で俺の手柄になり、これからの歴代の合衆国大統領に、TOKYOでの甚大な自然災害で
政権支持率が落ちない安心感があるのは、お前のおかげだと言って頂ける貢献ができる やっと俺の命を救って頂けた、ご恩返しが歴代の、これからの合衆国大統領にできるじゃねえか
俺もここで耐えただけあったなw 某局を潰したオンナさんさようならノ

総レス数 1002
431 KB
新着レスの表示

掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50
read.cgi ver 2014.07.20.01.SC 2014/07/20 D ★